Kundetilfredshedsundersøgelse

Vi arbejder i EnergiTjenesten hele tiden på at forbedre vores service. Derfor vil vi gerne opfordre alle vores kunder til at melde tilbage om deres tilfredshed ved udarbejdelsen af energimærker.

Vi vil være glade for at få bemærkninger fra vores kunder om vores service og udarbejdelse af energimærker.

Evaluering


  1. Hvordan oplevede du den første kontakt med EnergiTjenesten? (*)
    Dette felt skal udfyldes.
  2. Hvordan var informationsniveauet i forbindelse med aftale af besøg om fremskaffelse af det nødvendige materiale til udarbejdelse af energimærket?(*)
    Dette felt skal udfyldes.
  3. Hvordan var førstehåndsindtrykket af energikonsulenten ved ankomst til besigtigelsen?(*)
    Dette felt skal udfyldes.
  4. Hvordan oplevede du energikonsulenten under selve besigtigelsen?(*)
    Dette felt skal udfyldes.
  5. Hvor forståeligt er bygningen og forslagene i energimærket beskrevet?(*)
    Dette felt skal udfyldes.
  6. Din samlede vurdering af EnergiTjenesten i forbindelse med udarbejdelse af energimærket?(*)
    Dette felt skal udfyldes.
  7. Skriv her, hvis du har ris eller ros:
    Skriv dit spørgsmål, eller ris/ros her.
  8. Dit navn:
    Skriv venligst dit fulde navn.
  9. Energimærkningsnummer (9 cifre på forsiden af energimærket)(*)
    Udfyld venligst energimærkningsnummer her.


  10. (*) Skal udfyldes

energitjenesten.dk samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du helt at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. - Læs mere her

Luk og acceptér